تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فرش های وینتیج چه سبکی بخریم خوبه؟ امروزه نسبت به گذشته که فرش میخریدم از محدودیت طرح برخوردار بودیم و نسبت به سلایق مشتری، اصلاً طرحی نبود و مشتری مجبور بود، فرشی را انتخاب کند که به طرح آن علاقه ای نداشت. اما امروزه دیگر مانند گذشته نییست و مشتریان می توانند متناسب با سلایق و علقه مندی های که در انتخاب و  خریداری فرش دارند، آن را خریداری کنند. اگر شما هم قصد خرید فرش ماشینی دارید و می دانید چه طرحی با چه سایز انتخاب کنید همراه ما باشید تا شما را با جدید ترین فرش های ماشینی طراحی و تولید شده کاشان، آشنا کنیم.

 

فرش وینتیج چه سبکی بخریم خوبه

فرش وینتیج به چه فرش های گفته می شود؟

همه ما کم و بیش در مورد گذشته می دانیم که مادربزرگ های ما در گذشته، کار های مانند قالی بافتن را در خانه انجام می دادند. ولی امروزه با دلیل ماشینی شدن کارها، کمتر از گذشته انجام می دادند. قالی های دستباف قدیمی بر اساس زمان و پاخوردگی، دیگر قابل استفاده نبودن و با فرش های جدید تعویض می شدند. از این رو، تاجران و کلکسیونر های قالی های دستباف با کمی تعمیر، آن را به فرش کهنه نما تبدیل می کردند و آن را به تاجران خارجی می فروختند.

 

کسانی هم در داخل ایران وجود داشتند که به خرید آن علاقه داشتند، اما به دلیل قیمت بالای آن، نمی توانستند آنرا خریداری کنند. این موضوع باعث شد که توسعه دهندگان فرش ماشینی به فکر طراحی فرسی باشند که شباهت زیادی با فرش کهنه نما داشته باشد. فرش مدرن وینتیج نمونه ای از این تحقیقات طراحی نقشه فرش ماشینی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد فرش وینتیج اینجا کلیک کنید.

 

فرش وینتیج در سایت های دیجی دکوری، دیجی فرش، دیجی کالا مشاهده کنید و متناسب با نوع دکوراسیون منزل خود آن را انتخاب و خریداری کنید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی