تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه فرش و کف پوش دموتکس ترکیه ، از مهم ترین نمایشگاه های فرش و کف پوش خاورمیانه است که هر ساله در شهر غازی آنتپ ترکیه برگزار می شود . در پی زلزله و خسارات به بار آمده در این کشور امسال  مرکز نمایشگاهی آنفاس آنتالیا در این کشور میزبان دموتکس و شرکت کنندگان آن بود.

مرکز نمایشگاه و کنگره بین المللی آنفاس  دارای مساحت 60000 متر مربع است که 40000  متر مربع آن تعطیل و حدود 20000 متر مربع باز بوده و دارای 15 سالن و اتاق کنگره، کنفرانس و سمینار است. بسیاری از شرکت کنندگان این نمایشگاه فضای نمایشگاه آنتالیا را بهتر از غازی آنتپ ارزیابی نمودند.

نمایشگاه دموتکس ترکیه یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های فرش و محصولات دستبافته در جهان است. این رویداد هر ساله در شهر اسطنبول برگزار می‌شود و با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت فرش، به عنوان یک پل ارتباطی بین اعضای این صنعت عمل می‌کند.

در نمایشگاه دموتکس، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از تمامی نقاط جهان، به ویژه کشورهای خاورمیانه و آسیای غربی شرکت می‌کنند. آنها محصولات خود را از جمله فرش‌ها، قالیچه‌ها، فرش‌های دستبافته، فرش‌های ماشینی، پرده‌ها و دیگر محصولات بافته شده را در غرفه‌ها و سالن‌های نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

هدف اصلی نمایشگاه دموتکس ترکیه ارائه و نمایش آخرین روندها، طراحی‌ها و نوآوری‌ها در صنعت فرش و محصولات دستبافته است. این نمایشگاه فرصتی فوق‌العاده برای شناخت بازارهای جدید، برقراری تعاملات تجاری، ایجاد ارتباطات بین المللی و گسترش شبکه‌های کسب و کار در سطح جهانی می‌باشد.

علاوه بر فروش محصولات، نمایشگاه دموتکس شامل برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها، نشست‌های تخصصی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با صنعت فرش است. این فعالیت‌ها امکان به اشتراک گذاری دانش و تجارب بین شرکت‌ها و علاقه‌مندان به این صنعت را فراهم می‌کند.

نمایشگاه دموتکس ترکیه به عنوان یک رویداد بین‌المللی، فرصتی را فراهم می‌کند تا کارآفرینان، تولیدکنندگان، مشتریان و علاقه‌مندان به صنعت فرش و محصولات دستبافته با یکدیگر در تماس باشند و در حوزه تجارت و همکاری‌های بین‌المللی فعالیت کنند.

 

منبع: https://aryadook.ir/

  • ۰۲/۰۵/۲۶
  • علی کرم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی