تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به نقل از سایت خبری نساجی دوک، فعالان صنعت نساجی ایران تربیت نیروی انسانی ماهر را از واجبات این صنعت می دانند. در ادامه می خوانید;

تربیت نیروی انسانی توانمند بر عهده دانشگاه و انجمن‌ها است

محمد میرجلیلی، عضو انجمن صنایع نساجی ایران در این مورد می گوید: انشالله در کنار توسعه صنعت نیروی انسانی خلاق و توانمند داشته باشیم. نکته‌ای که جای تامل دارد، انجمن‌ها و دانشگاه‌ها باید کمبود نیروی انسانی را بررسی کنند. توانایی دانشگاه در تربیت نیروی انسانی اهمیت دارد. 
با توجه به شرایط جامعه با حجم وسیعی از فارغ التحصیلان مواجه هستیم که در فکر مهاجرتند. انشالله با تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت بتوانیم منابع انسانی توانمند را نگه داریم و ارتباطی که با صنعت انتظار می‌رود را ایجاد کنیم.

به جوانان بها بدهیم با دست خالی مملکت را می‌سازند

مهدی یکتا، مدیرعامل جامعه متخصصین نساجی در این مورد می گوید: در ایرانتکس تجربه خوبی از کار با دانشجویان و نسل جدید داشتیم. شاید بتوانم بگویم این همکاری بی‌نظیر باعث شد نمایشگاه موفقی داشته باشیم. مهمترین ویژگی این بچه‌ها احساس مسئولیت بالا بود. با اینکه کار افتخاری بود، داوطلبان زیادی داشتیم. حدود یک ماه و نیم آموزش دادیم و شاید بالاتر از تصور ما کار را ارائه دادند.
اگر به آنها بها بدهیم، انگیزه‌های آنها را بالا می‌بریم. اگر مطالبات جوانان پاسخ داده نشود، مهاجرت می‌کنند. در مرحله اول شغل مناسب و بهادادن باعث می‌شود که با دست خالی مملکت را بسازند.

دانشجویان نساجی به حمایت بزرگان نیاز دارند

فاطمه تاری وردی، دانشجوی نساجی در این مورد می گوید: ما نسل جوانی که وارد نساجی می‌شویم امیدواریم بتوانیم سازنده باشیم و به حمایت شما احتیاج داریم.

آموزش در ایران بچه‌ها را با رویکرد کار آشنا نمی‌کند

المیرا حسنی، نماینده تویاپ ترکیه در این مورد می گوید: پایه‌های آموزش در ایران بیشترین مشکل را برای بچه‌ها ایجاد کرده است و تغییرات در روند آموزش برای اینکه فرزندان این مملکت را پایبند کنیم و بچه‌ها با رویکرد کاری در محیط واقعی آشنا کنیم.ما عواملی از دویست سال پیش امیرکبیر پایه گذاری کرده را ادامه می‌دهیم.

منبع: اخبار نساجی سایت خبری آریا دوک

  • ۰۳/۰۱/۲۷
  • علی کرم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی