تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

صلاح‌الدین کاپلان، (Salahattin Kaplan) رئیس هیئت مدیره بخش فرش اتاق بازرگانی و صنایع ترکیه، اطلاعات صادرات فرش ترکیه را با عموم مردم به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که مقدار صادرات فرش برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون دلار بوده است.
او همچنین تاکید کرد که با وجود از دست دادن شغل‌ها پس از زلزله‌های 17بهمن 1401 صادرات صنعت فرش کاهش نیافته است.

صلاح‌الدین کاپلان، رئیس هیئت مدیره بخش فرش اتاق بازرگانی و صنایع ترکیه، اشاره کرد که نمایشگاه بین‌ المللی فرش دموتکس (DOMOTEX) در سال گذشته به استانبول منتقل شده است.

با این حال، او بیان کرد که غازی آنتپ، به عنوان پایتخت تولید فرش شناخته شده است و باید این نمایشگاه را پس از تکمیل زیر ساخت‌های لازم برگزار کند.

آسیب های ناشی از زلزله بهبود یافته‌ است

کاپلان به پایان سال 2023 بدون کاهش صادرات فرش نسبت به سال 2022 اشاره کرد و تاکید کرد که نیاز به در نظر گرفتن از دست دادن شغل‌ها ناشی از زلزله وجود دارد.

او گفت:"با وجود دوره‌هایی که به دلیل زلزله نتواستیم کار کنیم، توانستیم سال را بدون کاهش صادرات به پایان برسانیم. این یک نتیجه موفق است و به صادرکنندگانمان تبریک می‌گوییم. دوره‌ای از آسیب ناشی از زلزله داشتیم، اما ما بهبود یافتیم."

در حوزه فرش، غازی آنتپ بیش از ۸۰٬۰۰۰ کارمند دارد

با تاکید بر شبکه گسترده استخدامی در حوزه فرش، کاپلان اشاره کرد که اصلی‌ترین چالش برای کسب‌ و کارها تامین مالی است و اظهار کرد:"در شهر ما بیش از ۸۰٬۰۰۰ نفر در حوزه فرش مشغول به کار هستند. حوزه فرش به طور قابل توجهی گسترش یافته است، با پشتیبانی صنایع وابسته، تعداد کارمندان ما روز به روز در حال افزایش است. ما یک شبکه گسترده اشتغال داریم. همچنین در این بخش با چالش‌هایی روبه‌ رو هستیم. بزرگترین مشکل ما مسأله دسترسی به منابع مالی است. شرکت‌های ما با مشکلاتی در تامین مالی مواجه می‌شوند.

همچنین مشکلی در خصوص کانتینرها داریم که به دلیل مشکلات بین یمن و عربستان سعودی ایجاد شده است. قیمت‌های کانتینر در این روزها سه برابر شده اند چرا که کشتی‌ها نمیتوانند حرکت کنند."

غازی آنتپ باید نواقص نمایشگاهی خود را تکمیل کرده و میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی شود.

کاپلان، با بیان امیدواری درباره این حوزه در سال 2024، به نمایشگاه بین‌المللی فرش دموتکس که در استانبول برگزار شد، اشاره کرد.

او همچنین یک سوءتفاهم را روشن کرد و گفت: "نمایشگاه فرشی که در استانبول برگزار کردیم بسیار خوب بود و هنوز هم درخواست‌هایی از طرف مشتریان دریافت می‌کنیم. یک اشتباه وجود دارد که ما نمایشگاه فرش را از غازی آنتپ به استانبول منتقل کردیم. من می‌خواهم این را اصلاح کنم؛ ما نمایشگاه خود را به دلیل زلزله در سال گذشته به تأخیر انداختیم. همانطور که هر سال عادت داریم، امسال نیز نمایشگاه خود را در شهر خودمان در ماه مه (اردیبهشت یا خرداد) برگزار خواهیم کرد.

ما نمایشگاه بین‌ المللی فرش دموتکس که هر سال در آلمان برگزار می‌شود را به استانبول آوردیم. این نمایشگاه با شرکت گسترده، بسیار موفق و با اعتبار بود. ما دوست داشتیم نمایشگاه دموتکس را در غازی آنتپ برگزار کنیم، اما شهر هنوز برای چنین نمایشگاهی با مقیاس بزرگ آماده نیست. ما با مقامات در ارتباط هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که زیرساخت‌های لازم، اقامت، حمل‌ونقل و محوطه نمایشگاه بزرگ فراهم شوند. هنگامی که آماده‌سازی‌ها کامل شوند، ما دوست داریم نمایشگاه‌های بین ‌المللی فرش را در خانه‌مان، غازی آنتپ، برگزار کنیم."

منبع: https://aryadook.ir/

  • ۰۲/۱۲/۱۳
  • علی کرم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی