تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

تابلو فرش منظره و طبیعت|خرید اینترنتی|طرح های جدید

در این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد نقشه تابلو فرش طبیعت و منظره و نحوه خرید اینترنتی آن توضیح داده خواهد شد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مرکز فروش رانر و رومیزی در تهران کجاست؟ خرید رانر و رومیزی یک از وسایل تزیینی برای میز ناهار خوری یا میز آشپزخانه می باشد که هر خانم ایرانی برای خرید آن به بازار یا اینترنتی آن را انتخاب و خریداری می کند. اما اینکه از کجا بتوانیم یک رانر زیبا و مدرن برای میز ناهار خوری خود انتخاب و خریداری کنیم سوالی خواهد بود که قبل از خرید باید به ان پی ببریم و کمی وقت بزاریم تا طرح های جدید رانر و رومیزی را از نزدیک ببنیم.

 

رانر چیست؟

رانر شبیه رومیزی می باشد با این تفاوت که آن از جنس پلی استر  و اکریلیکی بوده و توسط دستگاه های CNC برش داده می شود ولی رومیزی از پارچه تهیه شده و برای تزیین، آنرا گلدوزی می کنند. امروزه کمتری کسی هست که دیگه از رومیزی استفاده کنه و بیشتر از رانر استفاده می کنند.

 

 

رانر های در طرح های مختلفی طراحی و CNC می شوند از زیر لیوانی گرفته تا اندازه  های سفارشی و تزیین میز های مجلسی خود که می توانید مهمان های خود را شگفت زده کنید.

 

نحوه تمیز کردن رانر چگونه است؟

رومیزی به دلیل اینکه از پارچه تولید می شود، نحوه شستن آن بسیار ساده است ولی رانر مانند رومیزی نیست و امکان شستشوی آن وجود ندارد و باید با محلول تمیز کننده آن را تمیز کنید.

 

 

رانر از کجا بخریم؟

خرید رانر و رومیزی از دیجی دکوری مکانی مناسب برای انتخاب های جدید شما خواهد بود که خواهید توانست با مراجعه به این سایت، آن ها را مشاهده و در صورت انتخاب آن را خریداری کنید.

در بازار تهران مانند صالح آباد همی می توانید رانر و لوازم دکوری مختلفی را برسی کنید. ولی خرید از دیجی دکوری نسبت به خرید حضوری مقرون به صرفته تر و کم هزینه تر خواهد بود.

 

منبع: دیجی دکوری

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی